DigiTeca

0 de 66 lliçons completades (0%)

Alimentació Sostenible

Com optimitzar la traçabilitat del nostre procés comercial i com impulsar la nostra marca posant al centre el punt de venda digital

Això és una vista prèvia de la lliçó

Registra’t o inicia sessió per cursar aquesta lliçó.

En Jordi Bertran ens explica la seva experiència amb Xerigots des del seu inici.

De la necessitat de fer un pla de negoci a l’expansió i obertura de franquícies que van deixar de funcionar a l’any de posar-les en marxa. Passat aquest punt, focalitzen la seva activitat en l’hostaleria amb una necessitat de canvi de mentalitat que obliga a fer una producció de formatges al punt òptim amb la corresponent pèrdua de clientela, ja que deixen de banda l’anomenat client de botiga, el que compra bonic, però no es decideix pel formatge al seu punt òptim. Decideixen, valentament, començar amb la venda online per complementar les seves activitats amb particulars.

Arriba la pandèmia i això els obliga a reconduir la seva estratègia i comencen a combinar aquesta venda online amb una experiència online guiada.

Per la gestió del dia a dia, la traçabilitat ha sigut un dels punts clau. Per a això van fer recerca d’eines informàtiques i van adaptar per les seves necessitats. Més enllà de facilitar la traçabilitat del producte l’aplicació d’aquestes eines els va proporcionar molta informació, potser massa i tot. Però els hi va ajudar a posar el focus en el que i el com del seu procés d’elaboració per veure on sortien guanyant o perdent.

Fan servir xarxes, missatgeria per tenir el contacte amb els seus clients. Aquest contacte els hi ha proporcionat la capacitat d’adaptar-se a les necessitats que anaven detectant.

Una de les claus. L’adaptació a l’entorn.

Gaudeix de la sessió i fes la teva reflexió sobre la seva experiència.


Vols fer algun comentari sobre aquesta sessió?
Has trobat alguna cosa a faltar? Què t’ha semblat? Ens vols fer arribar un comentari?