Com ho fem?
Entre nosaltres:
- Teams,
- finestres de col·laboració i finestres de productivitat,
- desconnexió de dades mòbils,
- protocols de resposta en temps definits,
- comunicació asíncrona,
- gestió òptima del mail i les notificacions,
- xarxes socials
Amb els clients:
- resposta ràpida però no sempre immediata
- enviament mail personalitzat,
- contactes més enllà del que és comercial
Per què volem l’oficina?
- Definició de tasques concretes presencials
- Reunions
- Interacció amb altres departaments
- Revisió i concreció de projectes
- Ajuda a companys de l’equip
Què no fer:
- Convocar una reunió sense tema definit o comentat anteriorment
- Involucrar a un número major de vuit persones
- Si fa falta una pluja d’idees, potser asíncron
- Que el debat es converteixi en una tertúlia
Com afrontar reunions mixtes presencial-remot
- Programar quan es pugui amb un mínim de quaranta-vuit hores d’antelació.
- Fer servir aquest temps perquè els assistents preparin el contingut (enviat prèviament) i les seves intervencions.
- Arribar cinc minuts abans (per evitar possibles problemes de connexió)
- Establir rols clars (qui dirigeix, qui pren notes)
- Clarificar les següents passes en el temps i forma per escrit.
- Nomenar la persona que farà el seguiment.
📢 Recursos extra sobre organització
- Economia col·laborativa i cooperativisme de plataforma (CURS ONLINE)
- Eines lliures per organitzar i comunicar el teu projecte – Aula Virtual
- Eines per prevenir i erradicar l’assetjament a la feina (Curs Online)
- Incorpora la perspectiva de gènere en el teu projecte – Aula Virtual
- Servei d’igualtat i gestió del temps