MatchImpulsa 20
MatchImpulsa 20 ofereix sessions de formació exclusives i acompanyament de persones expertes en l’àmbit tecnològic (MatchTech), en el disseny de mesures i plans d’igualtat (MatchIgualtat) i en el desplegament de models de negoci sostenible a vint projectes. A través d’aquest programa, les iniciatives seleccionades podran identificar el seu Mínim Producte Viable (MVP), tot incorporant la perspectiva feminista en el disseny del seu prototip de plataforma i realitzar sessions ‘bis a bis’ amb altres projectes participants gràcies a la intermediació de la mentora, figura que facilitarà la seva participació al programa.
A més, gràcies a la col·laboració estratègica MatchUniversitat, s’identificaran possibles aliances entre les empreses participants a MatchImpulsa 20 i el món de la Universitat, complementant els recursos compartits durant el programa MatchImpulsa +100 amb informació exclusiva relativa a convocatòries i ajudes interuniversitàries. També en el marc d’aquesta aliança, les empreses participants tindran la possibilitat de disposar d’un espai de consultes personalitzades sota demanda, accedir a convocatòries de l’H2020, convocatòries específiques (preAward UOC) o gaudir de sinergies de col·laboració entre projectes i la Universitat en espais de cotreball on participaran estudiants de la UOC.
MatchImpulsa 20 es desenvoluparà en una primera fase, just abans del llançament del programa MatchImpulsa 10, i en paral·lel, al setembre, moment en què els projectes podran continuar fent ús d’una bonificació extra d’hores d’acompanyament.
Organitzacions seleccionades
Global Women University in Barcelona
Dirigit a
A empreses i organitzacions que tinguin per finalitat:
- Voler repensar i madurar la seva estratègia digital per adaptar el seu model d’organització al teletreball.
- Voler desenvolupar la seva activitat empresarial a través de plataformes digitals, que garanteixin la inclusivitat, l’equitat de gènere i els valors i pràctiques transformadores.
Específicament, dirigit a:
- Organitzacions amb seu social o delegació oberta al terme municipal de Barcelona o l’àrea metropolitana que puguin demostrar presència i/o impacte significatiu a la ciutat a través de la realització d’activitats d’interès general, contribuint així a les finalitats del programa.
- Projectes inscrits al programa MatchImpulsa +100 i que tinguin un projecte d’impuls digital per fer un salt qualitatiu a través d’una plataforma digital.
- Projectes de plataformització que incorporin explícitament models de negoci digitals, independentment de l’àmbit en el qual operen.
- Organitzacions que tinguin una activitat significativa (relacionat amb número de persones treballadores, persones associades, pressupost anual).
Consulta les bases per conèixer més a fons el perfil requerit de les sol·licitants.
Continguts i assessores
Les empreses i organitzacions seleccionades disposaran d’una bossa de 24 hores en:
- Sessions de formació (6 hores) i enxarxament (4 hores)
- Assessories prèmium amb experts tecnològics (MatchTech) i professionals amb experiència en models de negoci sostenible (4 hores)
- Sessions per explorar com implementar mesures i plans d’igualtat (MatchIgualtat) (5 hores)
- Sessions d’acompanyament amb la mentora (5 hores)
Assessores prèmium
- Carlos Guadián #xarxes #dades #automatizació #xxss #estrategia
- David Gómez #Llicències #Procomúdigital #Tecnologialliure
- Doris Obermair #estrategia #transformaciódigital #B2B #communication #sales
- Enrique Rodríguez García #DataAnalyst, #BusinessIntelligence
- Ferran Reyes #sobiraniatecnològica #innovació #economiasocial #blockchain
- Genís Roca, RocaSalvatella #estrategia #transformaciódigital
- Inés Alcolea #contentcreator #gaming #marketing
- Josian Llorente #DissenyDigital #PlatformCoops #culturaldigital #educació #innovació
- Margarita Padilla #sobiraniatecnològica #desenvolupament
- Martha Gòmez #UX #disseny #accessibilitat
- Meritxell Reves #E-learning #moodle
- Patricia Luján #producte #comunicació #creativitat
- Pau Serrat #modeldenegoci
- Pilar Rubio #estrategia #transformaciódigital #B2B #communication #sales
- Sergi Alonso #sobiraniatecnològica #desenvolupament
- Sergi Frias #innovació #novesmetodologies
Criteris d'accés
Els projectes interessats a participar en aquest programa seran avaluats en relació amb aquests aspectes, obtenint de puntuació màxima per sol·licitant 150 punts:
- Coherència amb valors i pràctiques de l’àmbit de l’Economia Social i Solidària i potencial de la proposta (50 punts)
- Incorporació de valors i pràctiques feministes i perspectiva de gènere (45 punts)
- Sostenibilitat: viabilitat tècnica i econòmica perquè el projecte perduri en el temps (55 punts)
El criteri de suma màxima donarà un llistat d’un màxim de 20 projectes + 10 projectes de reserva. Consulta les bases per conèixer més a fons els criteris de selecció.
Comitè de Selecció
Per a la selecció dels 20 projectes que formaran part de la convocatòria es reunirà un comitè de selecció. Aquest comitè comptarà amb un màxim de 10 persones, amb una representació mínima del 40% de dones. Formaran part d’aquest comitè de secció:
- Álvaro Porro, representant de l’Ajuntament de Barcelona (Comissionat Economia Social i Solidària)
- Elisenda Vegué, representant de Barcelona Activa
- Mayo Fuster, representant del grup de recerca Dimmons (IN3 UOC)
- Sonia Ruiz, representant de l’Ajuntament de Barcelona (Direcció Transversalitat de Gènere).
- Amaranta Herrero, representant independent de l’àmbit de l’alimentació sostenible
- Tatiana Guerrero, representant independent de l’àmbit de les economies feministes
- Albert Cañigueral, representant independent de l’àmbit de l’economia col·laborativa
Abans que es tanqui la convocatòria, es publicarà en aquest apartat el nom de les persones que formaran part del comitè de selecció.
Calendari formatiu
Llançament de la convocatòria: De l’1 al 18 de juny del 2021
Publicació dels projectes seleccionats: 22/06/2021
Inici del programa: 29/6/2021
Fi del programa: 30/09/2021
Total hores de formació: 24
Algunes sessions es faran en directe i altres podran realitzar-se de forma asincrònica. Les empreses i organitzacions participants podran accedir als continguts a través de l’espai MatchCampus.